اسنپ در راستای ارتقای امنیت کاربران راننده خود سرویس «امنیت سفر» را بازطراحی و امکانات جدیدی به آن اضافه کرده است. این امکانات شامل اشتراکگذاری سفر و تماس فوری با پلیس و اورژانس است که با هدف افزایش امنیت کاربران راننده به اپلیکیشن اضافه شده است.
کمپین تبلیغاتی اسنپ، با شعار «اسنپپرو همهش سوده!»، با هدف معرفی خدمات و مزایای سرویس اشتراک حرفهای این سوپراپ، از ۷ خرداد در شهرهای تهران، شیراز، مشهد و اصفهان آغاز شده است. در بازه زمانی این کمپین که تا ۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت، اشتراک سرویس «اسنپپرو» با تخفیف ویژه بیش از ۸۰درصد به کاربران ارائه میشود. در حاشیه ...
در روزهای گرم سال، یکی از دغدغههای کاربران مسافر تاکسیهای اینترنتی تهویه مناسب خودرو و استفاده از کولر در سفرهاست. داشتن تهویه مناسب در سفرهای اسنپی الزامی است؛ به همین منظور، اسنپ اقداماتی را در اولویت قرار داده تا از کیفیت تهویه هوا در سفرها مطمئن شود. در ادامه به بخشی از این اقدامات اشاره میکنیم.
باشگاه رانندگان اسنپ از شروع طرحی با عنوان «بُرد-بُرد» خبر داد. در این طرح هر هفته قرعهکشی هزار «پکیج برنده» برای هزار نفر -شامل معافیت از پرداخت کمیسیون، اعتبار خرید بنزین و اینترنت رایگان- در کنار ۳۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی در انتظار کاربران راننده اسنپ است. این طرح دو قرعهکشی برای کاربران راننده قدیمی و جدید دارد ...
اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد. به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفتوآمد کودکان مبتلا به بیماریهای سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کمبرخوردار برای درمان به تهران سفر میکنند.
اسنپ با هدف تسهیل حملونقل و کاهش هزینههای مؤسسات نیکوکاری و سازمانهای مردمنهاد، برای این مؤسسات ۲۰ درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته است. این تخفیف تا انتهای سال ۱۴۰۳ تمدید شده است.
به گزارش روابط عمومی گروه اسنپ، اولین دوره مسابقات فتح پرچم (CTF) گروه اسنپ در تاریخ ۳ اسفند با حضور ۶۸۰ نفر در قالب ۴۰۰ تیم از سراسر ایران به مدت ۲۴ ساعت برگزار شد و در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند، ۱۰ تیم اول برگزیده برای دریافت جوایزشان در دفتر مرکزی گروه اسنپ حاضر شدند. این رقابت با هدف به چالش کشیدن مهارتهای علاقمندان ...
«دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائهدهندگان خدمات هوشمند مسافر» عنوان مصوبهای است که پس از اختلافات بسیاری میان شهرداری و تاکسیهای اینترنتی سرانجام در پاییز ۱۳۹۸ به تصویب رسید. این توافق که پیامد مصوبه هیات وزیران و با تصویب وزارت صمت و وزارت کشور بوده، مسوولیتها، تعهدات، فرمول قیمتگذاری و مواردی از این دست را ...
در پی دسترسی غیرمجاز به بخشی از اطلاعات کاربران اسنپفود در روزهای گذشته، تیم امنیت سایبری گروه اسنپ در تازهترین اقدام خود برای تقویت ساختار امنیت داده، برنامه «باگبانتی» یا مسابقات ارزیابی امنیتی و شناسایی باگ خود را گسترش داده است. به گزارش روابط عمومی گروه اسنپ، در برنامه باگبانتی این مجموعه، چهار سطح از Medium ...
اسنپ سفرهای خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه پزشکی نوین» که برای درمان به بیمارستانها و مراکز درمانی شهر تهران مراجعه میکنند تا پایان سال ۱۴۰۲ رایگان کرد. روابط عمومی اسنپ اعلام کرد: «هدف این طرح تسهیل رفتوآمد در شهر تهران برای کودکان ساکن مناطق کمتر برخورداری است که به همراه خانوادههایشان برای درمان به تهران ...
اسنپ همواره به دنبال راههایی است که تجربه سفر امن و رضایتبخشی را برای مسافران ایجاد کند و بررسی و پیگیری گزارشهای کاربران در نظرسنجی پایان سفر یکی از راههایی است که میتواند در بهبود کیفیت سفرها اثرگذار باشد.
اسنپ به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان نتایج ششمین طرح نیکوکاری خود را با عنوان «حمایت از زنان آسیبدیده از خشونت» اعلام کرد. این طرح نیکوکاری با همکاری موسسه «ارتقای کیفیت زندگی زنان آتنا» و همراهی کاربران اسنپ اجرا شد.
نوروز ۱۴۰۲، اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود طرحی را با همکاری بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان برای توسعه گروههای خودیار زنان در چابهار و شهرستان دشتیاری آغاز کرد. در این طرح که جایگزین هدیههای مرسوم نوروزی اسنپ شد، این شرکت در مجموع مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین هزینههای طرح توسعه گروههای خودیار زنان سوزندوز ...